• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Звернення громадян

Шановні громадяни!

Звернення до Територіального управління БЕБ у Полтавській області можна надсилати письмово за адресою: Територіальне управління БЕБ у Полтавській області, вул. Решетилівська, 47, м. Полтава, Полтавська обл., 36007.

Звернення подається у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян».

У зверненні необхідно:

  • вказати прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), місце проживання;
  • викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  • поставити дату, підпис (електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд скан-копії та/або фотокопії);
  • зазначити електронну адресу, на яку можна надсилати відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Електронні звернення громадян до Територіального управління БЕБ у Полтавській області подаються на електронну адресу: poltava@esbu.gov.ua за формою:

Форма подання електронних звернень громадян до Територіального управління БЕБ у Полтавській області.docx

Порядок розгляду звернень громадян та організації особистого прийому громадян у Бюро економічної безпеки України

Термін розгляду звернення

Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляють особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

Оскарження дій чи бездіяльності органів державної влади та їх посадових осіб

Відповідно до статті 16 Закону України «Про звернення громадян» скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, медіа, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду. 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux