• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Правоохоронна діяльність


Серед основних завдань Бюро економічної безпеки України - виявлення, припинення, розслідування кримінальних правопорушень, що посягають на функціонування економіки держави та правопорушень, пов’язаних з отриманням та використанням міжнародної технічної допомоги.

Реалізацію правоохоронної функції здійснюють підрозділи детективів, які створені та функціонують у структурі центрального апарату та територіальних управлінь БЕБ.

Детективи Бюро економічної безпеки України уповноважені в межах компетенції, визначеної Законом України "Про оперативно-розшукову діяльність" та Кримінальним процесуальним кодексом України, проводити оперативно-розшукову діяльність і досудове розслідування кримінальних правопорушень, віднесених законом до підслідності Бюро економічної безпеки України.

Підслідність Бюро економічної безпеки України

Відповідно до статті 216 Кримінального процесуального кодексу України детективи органів Бюро економічної безпеки України здійснюють досудове розслідування кримінальних правопорушень, передбачених наступними статтями Кримінального кодексу України:

199

Виготовлення, зберігання, придбання, перевезення, пересилання, ввезення в Україну з метою використання при продажу товарів, збуту або збут підроблених грошей, державних цінних паперів, що існують у паперовій формі, білетів державної лотереї, марок акцизного податку чи голографічних захисних елементів

200

Незаконні дії з документами на переказ, платіжними картками та іншими засобами доступу до банківських рахунків, електронними грошима, обладнанням для їх виготовлення

201-1 Контрабанда лісоматеріалів та цінних порід дерев
201-3 Контрабанда товарів
201-4 Контрабанда підакцизних товарів

203-2 

Незаконна діяльність з організації або проведення азартних ігор, лотерей

204

Незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів

205-1 

Підроблення документів, які подаються для проведення державної реєстрації юридичної особи та фізичних осіб - підприємців

206

Протидія законній господарській діяльності

212

Ухилення від сплати податків, зборів (обов'язкових платежів)

212-1 

Ухилення від сплати ЄСВ та страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування

218-1 

Доведення банку до неплатоспроможності

219

Доведення до банкрутства

220-1 

Порушення порядку ведення бази даних про вкладників або порядку формування звітності

220-2 

Фальсифікація фінансових документів та звітності фінансової організації, приховування неплатоспроможності фінансової установи або підстав для відкликання (анулювання) ліцензії фінансової установи

222

Шахрайство з фінансовими ресурсами

222-1 

Маніпулювання на організованих ринках

223-1 

Підроблення документів, які подаються для реєстрації випуску цінних паперів

224

Виготовлення, збут та використання підроблених цінних паперів (крім державних цінних паперів)

229

Незаконне використання знака для товарів і послуг, фірмового найменування, кваліфікованого зазначення походження товару

231

Незаконне збирання з метою використання або використання відомостей, що становлять комерційну або банківську таємницю

232

Розголошення комерційної, банківської таємниці або професійної таємниці на ринках капіталу та організованих товарних ринках

232-1 

Незаконне використання інсайдерської інформації

232-2 

Приховування інформації про діяльність емітента

233

Незаконна приватизація державного, комунального майна


А також статтями 191 (якщо предметом кримінального правопорушення є бюджетне відшкодування), 206-2, 210, 211 Кримінального кодексу України, у разі якщо досудове розслідування таких кримінальних правопорушень не віднесено до підслідності Державного бюро розслідувань чи Національного антикорупційного бюро України;

статтями 191 (крім випадку, передбаченого пунктом 2 частини третьої цієї статті) та 364 Кримінального кодексу України, за умови що розмір предмета такого кримінального правопорушення або завданої ним шкоди становить від п’ятисот до двох тисяч розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на час вчинення кримінального правопорушення, та його вчинено службовою особою державного органу, органу місцевого самоврядування, суб’єкта господарювання, у статутному капіталі якого частка державної або комунальної власності перевищує 50 відсотків, та досудове розслідування такого кримінального правопорушення не віднесено до підслідності Державного бюро розслідувань чи Національного антикорупційного бюро України. 

Якщо під час розслідування кримінальних правопорушень, зазначених у пунктах 1, 2 і 3 цієї частини, будуть встановлені кримінальні правопорушення, передбачені статтями 192, 358, 366, 369 Кримінального кодексу України, вчинені особою, стосовно якої здійснюється досудове розслідування, або іншою особою, якщо вони пов’язані з кримінальними правопорушеннями, вчиненими особою, стосовно якої здійснюється досудове розслідування, такі 2 правопорушення можуть розслідуватися детективами органів Бюро економічної безпеки України, у разі якщо досудове розслідування таких кримінальних правопорушень не віднесено до підслідності Державного бюро розслідувань чи Національного антикорупційного бюро України.


Інформація про вилучену та знищену підакцизну продукцію

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 1998 р. № 1340 «Про Порядок обліку, зберігання, оцінки конфіскованого та іншого майна, що переходить у власність держави, і розпорядження ним» органи виконавчої влади, які здійснюють вилучення тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, паперу цигаркового і фільтрів, а також спирту етилового, алкогольних напоїв, обладнання для промислового виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв, приладів для незаконного виготовлення спирту етилового, алкогольних напоїв, виробничої, транспортної, споживчої тари (упаковки), етикеток, корків, засобів закупорки, марок акцизного податку (у тому числі підроблених), щомісяця до 5 числа оприлюднюють на власному вебсайті інформацію за попередній місяць про обсяги вилучення такої продукції та обладнання, а в разі конфіскації такої продукції та обладнання - реквізити судового рішення про конфіскацію.

А також розміщують інформацію за попередній місяць про дату, місце, обсяги та способи їх знищення, найменування підприємства, на якому здійснювалося знищення такої продукції та обладнання, присутність під час знищення представників відповідних суб’єктів господарювання та асоціацій, зазначених у пункті 16 цього Порядку.

Інформація про обсяг підакцизної продукції, вилученої БЕБ за квітень 2024 року

Відомості про дату, місце, обсяги та способи знищення підакцизної продукції, найменування підприємства, на якому здійснювалося знищення такої продукції та обладнання, присутність під час знищення представників відповідних суб’єктів господарювання та асоціацій за квітень 2024 року відсутні.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux