Шановні громадяни!
Звернення до Бюро економічної безпеки України можна подати письмово на адресу: Бюро економічної безпеки України, вул. Шолуденка, 31, м. Київ, 04116.
Звернення пишеться у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян».
У зверненні необхідно:
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вище вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями.
Дізнатися про результати розгляду звернення, надісланого на адресу БЕБ, можна за телефоном для довідок за зверненнями громадян: (044) 236 13 97 у понеділок – четвер з 09:00 до 18:00, у п'ятницю з 09:00 до 16:45.
Термін розгляду звернення.
Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляють особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Оскарження дій чи бездіяльності органів державної влади та їх посадових осіб.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про звернення громадян» скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, медіа, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.