Аналітики Територіального управління БЕБ у Закарпатській області встановили, що один із органів місцевого самоврядування оголосив проведення відкритого тендеру на виконання капітального ремонту мосту. З місцевого бюджету на ці будівельні роботи планували витратити 31,2 млн грн.
Співробітники БЕБ дослідили предмет закупівлі та з’ясували, що проєктно-кошторисна документація неодноразово коригувалась, а вартість робіт збільшувалася. При цьому документального підтвердження необхідності капітального ремонту, згідно з вимогами нормативних документів, не було.
Пішохідний міст не було визнано непридатним чи аварійним, він відкритий для руху і виконує свої функції, має огородження та освітлення.
Окрім того, в проєктно-кошторисній документації були передбачені дороговартісні роботи, що безпосередньо не стосуються капітального ремонту опорних конструкцій мосту.
За встановленими фактами аналітики Територіального управління БЕБ у Закарпатській області рекомендували розпоряднику місцевих коштів переглянути потребу капітального ремонту мосту та вжити заходів щодо усунення передумов неефективних витрат бюджету громади.
Розглянувши рекомендацію, орган місцевого самоврядування відмовився від проведення ремонтних робіт.