Шановні громадяни!
Звернення до Територіального управління БЕБ у Київській області можна надсилати письмово за адресою: вулиця Святослава Хороброго, 3 Б, м. Київ, 03151
Звернення подається у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян».
У зверненні необхідно:
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями.
Електронні звернення громадян до Територіального управління БЕБ у Київській області подаються на електронну адресу: kyivobl@esbu.gov.ua за формою:
Форма подання електронних звернень громадян до Територіального правління БЕБ у Київській області
Термін розгляду звернень
Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляють особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Оскарження дій чи бездіяльності органів державної влади та їх посадових осіб.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про звернення громадян» скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, медіа, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням — безпосередньо до суду.