Бюро економічної безпеки України (далі – БЕБ) проаналізовано стан організації роботи зі зверненнями фізичних та юридичних осіб, а також із запитами на публічну інформацію за 2021 рік.
У роботі зі зверненнями фізичних та юридичних осіб БЕБ вжито низку заходів для забезпечення всебічного розгляду зазначених у них проблем, оперативного їх вирішення, захисту законних прав та інтересів суб'єктів звернень.
За звітний період до БЕБ надійшло 121 звернення, а саме:
- від громадян – 79 (електронною поштою – 9, поштою – 70);
- від органів влади – 14;
- від інших установ та організацій – 28.
Водночас БЕБ отримано 35 запитів на доступ до публічної інформації (електронною поштою – 11, поштою – 24), 33 з яких було задоволено, а 2 надіслано належному розпоряднику.
Зміст основних питань, які зазначені у зверненнях та запитах на доступ до публічної інформації:
участь у конкурсах з відбору кадрів;
надання інформації щодо процедури оформлення документів для участі у конкурсах з відбору кадрів;
працевлаштування у БЕБ;
виплата заробітної плати працівникам БЕБ;
можливі факти порушення податкового законодавства;
проведення перевірок установ та організацій;
внесення відомостей до ЄРДР;
можливі факти вчинення незаконних дій з боку окремих співробітників установ, організацій, підприємств.
Розгляд звернень є важливою частиною роботи БЕБ, засобом отримання інформації про недоліки в роботі, однією з форм зміцнення і розширення зв’язків із суспільством, дієвим засобом у розбудові правової держави України.
Рішення, які приймаються на основі інформації, зазначеної у зверненнях, є мотивованими та ґрунтуються на нормах чинного законодавства України.
Для встановлення контролю за дотриманням порядку розгляду звернень та запитів на доступ до публічної інформації Організаційно-розпорядчим управлінням БЕБ здійснюється постійний моніторинг та контроль, а також систематичне інформування керівництва БЕБ.