• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Телефонна «гаряча лінія» для звернень громадян


У Територіальному управлінні БЕБ у Вінницькій області працює телефонна "гаряча лінія" для отримання повідомлень від громадян. Залишити звернення можна за телефоном: (0432) 55 02 42. Час проведення: робочі дні з 14:00 до 16:00.

Під час проведення телефонної "гарячої лінії”, фахівці Територіального управління надають консультації на питання довідкового характеру, а також на звернення, які не потребують додаткового вивчення. Письмова відповідь надається на вимогу заявника.

Звернення, в якому не викладено суть питання, не розглядаються, про що заявник повідомляється в телефонному режимі. У разі, коли заявник не називає прізвище, ім’я, по-батькові (за наявності) або не надає інші відомості (адресу електронної пошти, поштову адресу або відомості про інші засоби зв’язку для надсилання відповіді), звернення реєструється як анонімне і розгляду не підлягає.

Механізм організації роботи телефонної “гарячої лінії”, прийому, розгляду, та надання відповідей на звернення, що надходять, передбачений Порядком проведення телефонної "гарячої лінії" у ТУ БЕБ у Вінницькій області, який затверджений наказом Територіального управління БЕБ у Вінницькій області від 16.07.2024 року №36


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux