• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Телефонна «гаряча лінія» для звернень громадян


У Територіальному управлінні БЕБ у Київській області працює телефонна “гаряча лінія” для отримання повідомлень від громадян. 

Залишити звернення можна за телефоном: (044) 294 64 54, з понеділка по п’ятницю з 14:00 до 16:00. 

Під час проведення телефонної “гарячої лінії”, фахівці Територіального управління БЕБ надають консультації на питання довідкового характеру, а також на звернення, які не потребують додаткового вивчення.

Письмова відповідь надається на вимогу заявника.

Звернення, в якому не викладено суть питання не розглядаються, про що заявник повідомляється у телефонному режимі.  

У разі, коли заявник не називає прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) або не надає інші відомості (адресу електронної пошти, поштову адресу або відомості про інші засоби зв’язку для надсилання відповіді), звернення реєструється як анонімне і розгляду не підлягає.

Механізм організації роботи телефонної “гарячої лінії”, прийому, розгляду, та надання відповідей на звернення, що надходять, передбачений Порядком проведення телефонної “гарячої лінії” у Територіальному управлінні БЕБ у Київській області, який затверджений наказом ТУ БЕБ від 14 травня 2024 року № 27





Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux