Протягом II кварталу 2022 року до БЕБ надійшло 256 звернень від громадян з усіх регіонів України.
Отримані звернення опрацьовано відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», авторам надіслано відповіді з порушених питань.
За звітний період усього надійшло 256 звернень:
безпосередньо від громадян – 198;
через органи влади – 42;
від інших органів, установ та організацій — 14;
від Секретаріату Кабінету Міністрів України – 2;
під час особистого прийому громадян – 0;
через телефонну «гарячу лінію» – 0;
через уповноважену особу – 0;
із них:
звернення, які надійшли електронною поштою, – 162;
звернення, які надійшли поштою, – 64;
звернення, які подані нарочно, – 30.
Серед звернень, що надійшли до БЕБ:
індивідуальних – 219;
колективних – 16;
повторних – 21.
У II кварталі 2022 року до БЕБ надійшло:
заяв – 227;
скарг – 24;
пропозицій – 0;
повідомлень – 5.
Актуальними питаннями, що порушувалися у зверненнях громадян, були такі питання:
- щодо можливого порушення норм податкового законодавства, ухилення від сплати податків;
- повідомлення щодо розкрадання гуманітарної допомоги;
- відновлення роботи компаній через заблоковані рахунки;
- перешкоджання веденню бізнесу;
- розкрадання державних коштів посадовими особами;
- здійснення незаконної господарської діяльності;
- проведення перевірок орендодавців та стягнення податків, не сплачених з отриманого доходу;
- вирішення питання щодо ціноутворення у воєнний час, порушення трудового та податкового законодавства;
- участі у конкурсі на зайняття вакантних посад у БЕБ;
- працевлаштування до центрального апарату БЕБ та територіальних управлінь БЕБ.