• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Організаційно-розпорядчий сектор


Основні завдання:

1. Організаційне забезпечення діяльності Територіального управління.

2. Організація та здійснення діловодства у Територіальному управлінні.

3. Організація роботи щодо розгляду звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації, що надійшли до Територіального управління.

4. Здійснення контролю за виконанням вимог законодавства, а також наказів і доручень керівництва БЕБ, Територіального управління, актів інших органів державної влади (далі – акти законодавства, накази, розпорядження і доручення керівництва БЕБ, Територіального управління).

 

Основні функції:

1. Забезпечення взаємодії структурних підрозділів Територіального управління.

2. Збір, опрацювання та подання Керівнику на основі пропозицій структурних підрозділів проєктів планів робіт, а також відповідних звітів.

3. Здійснення перевірок стану виконання планів робіт структурних підрозділів Територіального управління.

4. Участь у розробленні структури та штатного розпису Територіального управління.

5. Забезпечення підготовки, організації та проведення апаратних нарад під головуванням Керівника, а також організації офіційних заходів, засідань, комісій, робочих груп, конференцій, круглих столів тощо).

6. Приймання та реєстрація вхідної кореспонденції.

7. Забезпечення реєстрації та відправлення вихідної кореспонденції Територіального управління.

8. Реєстрація розпорядчих документів керівництва Територіального управління з питань основної та адміністративно-господарської діяльності.

9. Забезпечення організації ведення архіву Територіального управління.

10. Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів про стан документообігу в структурних підрозділах.

11. Організація проведення особистого прийому громадян керівництвом Територіального управління.

12. Здійснення в межах компетенції заходів щодо охорони державної таємниці під час користування секретними документами.

13. Організація роботи телефонної «гарячої лінії» Територіального управління.

14. Здійснення систематичного аналізу та узагальнення звернень громадян з метою виявлення причин, що їх породжують, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного розв’язання, інформування про це в установленому порядку Керівника.

15. Забезпечення підготовки звітів про роботу зі зверненнями громадян у Територіальному управлінні та надання їх до БЕБ у визначені терміни.

16. Підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань виконання актів законодавства, наказів, розпоряджень і доручень керівництва БЕБ, Територіального управління.

17. Інформування Керівника про стан виконання структурними підрозділами актів законодавства, наказів, розпоряджень і доручень керівництва БЕБ, Територіального управління.

18. Здійснення інших повноважень, передбачених законодавством.


Поштова адреса: вул. Решетилівська, 47, м. Полтава, Україна, 36007

Електронна адреса: poltava@esbu.gov.ua

Телефон: (0532) 56-63-93

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux