• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Телефонна «гаряча лінія» для звернень громадян


У Територіальному управлінні Бюро економічної безпеки України у Волинській області працює телефонна «гаряча лінія» для отримання повідомлень від громадян.

Прийом дзвінків на телефонну "гарячу лінію" проводиться щодня (крім вихідних і святкових днів) у робочий час відповідно до режиму роботи ТУ БЕБ ( пн-чт. з 9.00 до 18.00; пт. з 9.00 до 16.45; обідня перерва з 13.00 до 13.45).

Під час проведення телефонної «гарячої лінії», уповноважена посадова особа Теруправління надає консультації на питання довідкового характеру, а також на звернення, які не потребують додаткового вивчення.

Письмова відповідь надається на вимогу заявника.

Звернення, в якому не викладено суть питання не розглядаються, про що заявник повідомляється в телефонному режимі. У разі, коли заявник не називає прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) або не надає інші відомості (адресу електронної пошти, поштову адресу або відомості про інші засоби зв’язку для надсилання відповіді), звернення реєструється як анонімне і розгляду не підлягає.

Механізм організації роботи телефонної «гарячої лінії», прийому, розгляду, та надання відповідей на звернення, що надходять, передбачений Порядком роботи телефонної «гарячої лінії» в Територіальному управлінні БЕБ у Волинській області, який затверджений Наказом ТУ БЕБ № 39 від 18.05.2023.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux